Osvežitev za največjega DS suva

DS7. DS je prenovil križanca DS 7 crossback in mu poleg dodatnih asistenčnih sistemov namenil tudi (naj)močnejši PHEV pogon z 265kW moči.

Čeprav oblikovno DS7 še zdaleč ni (bil) za staro šaro, pa so pri najmlajši francoski znamki le temu namenili rahle kozmetične popravke in izboljšave pri pogonskih sklopih in tehnologiji. Gledano s sprednjega konca je najbolj očitna sprememba pri izgledu sprednjih svetil, ki so še občutno bolj impozantna in vedno svetijo v polni LED, na željo kupca pa tudi v matrični tehniki. Nekaj manjših sprememb je bil deležen tudi odbijač, ki sedaj psominja na tiste pri manjšem bratu DS4.

Rahlo osvežen je tudi zadnji del vozila, na boku pa vešče oči opazijo novo linijo platišč, ki lahko po novem merijo tudi (do) 21-palcev.

  • DS7 je največji hišni suv znamke, ki so ga pri nas sicer predstavili šele leta 2019, ko je po evropskih cestah vozil že dobra tri leta. 

Glavno spremembo znotraj pomeni novi infozabavni sistem, ki se prikazuje na dveh 12-palčnih zaslonih. Nekaj novosti je tudi pri asistenčnih sistemih, katerih nabor je bogatejši za prilagajanje podvozja s pomočjo “branja” ceste s kamero ter sistem za nočni vid. Nekaj izboljšav je tudi pri materialih in udobju potnikov.

Znotraj najpomembnejšo novost predstavlja izboljšan sistem infotainmenta, ki se prikazuje na dveh 12-palčnih zaslonih. Še vedno pa DS7 izstopa glede materialov in udobja oz. kar prestiža potnikov. (foto: Stellantis)

Motorizacija oz. ponudba v tem pogledu je podobna tisti pred prenovo, s pomembno razliko v obliki priključno hibridne različice E-tense 4×4 360. To poleg 147-kilovatnega bencinskega motorja prostornine 1,6 litra avto poganjata še dva elektromotorja, vsak na eni osi. Skupna sistemska moč znaša 265 kW (360 KM), ki se na vsa štiri kolesa prenaša prek osemstopenjskega menjalnika. Pospešek do 100 km/h traja zgolj 5,6 sekunde. Ta različica ima tudi spuščeno in širše podvozje, ki so ga priredili v športnem oddelku DS Performance.

V ponudbi pa ostajata dva priključna hibrida (166 kW/225 KM in 220 kW/300 KM). Vsi imajo novo 14,2 kWh baterijo, ki zdaj dovoljuje vožnjo samo na elektriko do 65 kilometrov daleč v mešanem ciklu, po mestu pa celo do 81km. Ljubitelji pogonske klasike pa na ceniku najdejo 1,5-litrski dizel s 96 kW (130 KM) ter tri bencinarje  z 96-, 158-, oziroma 166 kW največje moči.

Cene še niso znane, do večjih (tektonskih) premikov pa naj ne bi prišlo, kvečjemu bo stranka za svoj denar dobila (še) več kot prej.

Sorodne objave

Priključni hibrid za vsakogar
Mazda, ki misli namesto vas
Ko se iz avtosalona odpelješ v naslanjaču

Objavite svoje mnenje